Låt nedräkningen börja

Jag vill bara börja med att vi är två personer som skapat denna blogg, Jag (Jonny) och Willy.
Vi kommer att försöka skriva så mycket det går och om tiden räcker.
I väntan på att Allsvenskan ska starta händer mycket.
Träningsmatcher , silly Season och arenabyggen är bara lite av allt som händer.
Jag kan också rapportera om att Kalamr vann mot Blåvitt med 1-0 efter att nyförvärvet Daniel Mendes målat.
Jag trodde helt ärligt att KFF skulle gå titel löst iår, men titta så fel man kan ha.
I säsongens första match om en titel så vinner dom överraskande.

Jag tror inte att något av lagen tog det här som en riktig titel.
På tal om Kalmar kan de också tvingas att spela alla matcher borta i Champions League kvalet.
Bara det är en väldigt stor förlust.
Man måste betala fem miljoner för att bättra arenan och följa CL licensen.
Komunen vill inte betala och tanken var att KFF skulle låna två miljoner och betala resten, fast komunen är visst envis.

Om vi återgår till Allsvenkan som ämne som finns det en intressant punkt, SM-Guldet !
Elfsborg , AIK , Malmö , Göteborg och Halmstad är lag som jag tror kommer att fightas om guldet.
Två överraskningar HBK och MFF.

Och eftersom jag är AIKare så bara längtar jag till att få stå på Norra Stå i premiären.

Lyssna
Känn
Upplev !

Det är tipset om man ska på AIk matcher.
Självklart kommer jag med längre inlägg imorrn men måste dra.

Låt nedräkningen börja !

13 Dagar kvar !

// Jonny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0